hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

قم|پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، پژوهشگران برتبر دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند.
به گزارش رویداد ایران،دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان یک انسان جامع و الگویی برای همگان بودند که حجم گسترده تشییع کنندگان ایشان، خود گویای این مطلب بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به تحقیق و پژوهش گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در این زمینه برنامه ریزی های گسترده انجام داده و تلاش خواهیم کرد به سمت دانشگاه نسل سوم پیش برویم.

دکتر قدیر تاکید کرد: البته برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم، نیاز است که دانشگاه نسل اول و دوم را نیز طی کنیم که بر این اساس برنامه ها را پیش خواهیم برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: تجلیل از پژوهشگران برتر و ارتقا سطح پژوهشی باید همواره در دستور کار باشد چرا که پژوهش از نیازهای جامعه بوده و پژوهش ها باید مورد نیاز جامعه باشد.

دکتر احسان شریفی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه از ارتقای سطح پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی قم و برنامه ریزی در این راستا خبر داد.

دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز با اشاره به توسعه مقالات علمی در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 50 درصد مقالات در دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه پزشکی بالینی است و در اغلب شاخص ها نیز جایگاه قم از نظر علمی، در حد میانگین کشوری و یا بالاتر از آن است.

وی گفت: 1300 مقاله از دانشگاه علوم پزشکی قم ثبت شده است که 12 درصد این مقالات در حوزه بین المللی است و از این تعداد 110 مقاله در تاپ مقاله ها و 83 مقاله نیز در تاپ ژورنال ها واقع شده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد